"Girl I gotta go home"

På senaste tiden har jag gått och blivit en morgonmänniska. Brukar nu vakna ca. 07.45 och har då hela dagen tillgodo. Möjligtvis att det kan bli lite segt ibland men det är mest skönt.

Igår cyklade jag in till Teg för att tvätta fönster hemma hos faster. Dit kom Picis sedan för att bli bjuden på lite kaffe ur en espressomaskin. Jag tror att det var enbart för kaffet hon kom...

Sedan cyklade jag upp till Iksu för ett Bodypump-pass. Utmaning for sure!!! Jag ökade på frivändningen/rygg.

Efter det cyklade jag vidare till Carlshöjd för barngympa - avslutning. Barnen fick välja helt själva vilka redskap dom ville ta fram och det blev ganska lyckat till slut.

Sedan cyklade jag hem och vid Böleäng i nerförsbacken så hör jag hur det smäller till och så saktas farten ner. Fan PUNKTERING. Igen?! På samma däck. Nej nu jävlar! Jag hade sådan lust att sparka och hoppa på cyklen men höll mig lugn. Det var en massa människor ute på promenad så det hade inte sett bra ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0