"I'll do it all night"

Jag har haft en riktigt rolig dag idag tillsammans med vapendragaren ChipsPicis/SportPicis. Åkte dit vid 11-12 och fikade lite. Sedan åkte vi till InterSport och shoppade träningsbyxor till Erica.

Åkte sedan tillbaka hem och käkade lite lunch och körde sedan till Iksu för ett jäkla tufft men roligt Pump-pass och efter det ett Combatpass också. Sedan hem igen och käka middag och lite chill och sedan tillbaka för ett Bodybalancepass. Och välbehövlig dusch efter det!

En riktig Iksudag. Men som sagt, vi är arbetslösa och behöver lite spänning i vardagen för att inte gå under. Det är därför Iksu är favoritstället.

Dessutom klev jag upp kl 08.00 imorse för att jag inte kunde sova längre så jag är sjukligt trött nu. Måste ta och sova.

Kommentarer
Postat av: sandra

sportpicis menar jag

2010-04-23 @ 17:25:05
Postat av: Sandrieee

men visst Erica, sluta skriva grejer i mitt namn. Det är rikig chipsattityd!!

2010-04-25 @ 18:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0