"Is it okey for us to meet up and share sorrows?"

Ibland blir jag så jäkla besviken på google och andra sk. stalkersidor. Det finns alldeles för mycket information att hämta om allt och alla.

Sedan har jag kommit underfund med att jag ibland är alldeles för smart för mitt och andras bästa. Lite för logisk i mitt tänkande. Lägger ihop ett och ett så det får ett logiskt samband. Önskar att vi inte följde upp på det spåret och googlade vidare. Det vi fann var inte fint. Inte fint för en sekund. Bara så jävla tragiskt.

Jag tror att jag dog litegrann. Det låter som det hänt något oerhört hemsk och på ett sätt ja. Kanske ett mesigt sätt men för oss var det väldigt seriöst. Kan Iksu fortsatt vara ett lika skönt ställe? Återstår att se, nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: L

Haha vad har du nu hittat?

2010-04-28 @ 18:01:11
Postat av: emily

vad, berätta!

2010-05-03 @ 21:19:02
URL: http://livetmedella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0