"It can work"

Idag har jag hunnit vara hemma hos Jessica, i lägenheten och druckit en massa kaffe. Nu har hon fått det väldigt hemtrevligt och det känns bebott. Mycket trevligt.

Sedan åkte jag och Erica på Iksu för ett pumppass. Det kändes extra tungt idag och jag har ingen aning om varför. Det brukar för det mesta gå som en schmäck. But now...

Sedan åkte jag vidare till barngympan, näst sista gången nu. Om två veckor kan jag äntligen gå på Mias Combatpass igen. Det är så taggat, oj oj oj.

Det regnade/snöade/haglade eller något så jag kände inte alls för att cykla hela vägen hem efteråt. Tur mamma är snäll som kommer och hämtar mig.

Nu blir det lite kaffe och tv. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0