"No one seems to hear it"

Nej nu känns det som jag har pratat alldeles för mycket engelska än vad jag är gjord för.
Igår ringde familjen och vi pratade i ca. 1 timme och 45 minuter. Först kändes det värsta scary och helt obekvämt men det blev bättre ganska snabbt.

Och nyss pratade jag en stund med den gamla au pairen som åker hem till Sverige ikväll. Och direkt efter det ringde en person från ett CC-kontor någonstans i USA.

Fan, vad jag är stolt över mig själv. Jag trodde inte att jag var kapabel att prata på ett främmande språk med en helt för mig okänd person. Nu vet jag att jag kan, om jag vill. Och jag vill :)

Kommentarer
Postat av: L

Härligt :)

2010-04-05 @ 19:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0