"So when you see me up in the VIP"

På ett sätt känns det som våren är på ingång. Jag börjar se asfalt and that's big. Jag älskar känslan av att gå på asfalt igen. Men sedan ser jag all denna snö - när det börjar smälta rejält kanske det blir översvämmning.

Idag har jag inte gjort så mycket, har läst "Ljudet av ditt hjärta". Fan, det slog mig just att jag dessutom läst ut boken... Meeen, jag som tänkte att jag sparat lite till ikväll.

Tur att det finns en fjärde bok också då. Måste låna den av Malin.


Nu ska jag packa träningsväskan, som vanligt. Det blir spinning och core tillsammans med både mamma och pappa. Kanske att Linn orkar pallra sig dit - men man vet aldrig med den tjejen.


Kommentarer
Postat av: L

Haha sandra inte snällt :P men jag missade bussen, sprang som en galning :/ Men jag drar till iksu imorgon innan sprutan, den är halv fyra :)Så hör av dig om du är taggad på o ´komma dit tidigare :)

2010-04-08 @ 18:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0