"Take a minute"

Igår kväll möttes jag och Picis för ett träningspass på Iksu - Aerobic Dance Tribute to Michael Jackson. Det var samma pass som jag kört förut men det var roligt som fan.

Sedan åkte jag till Haga för att äntligen få träffa Elin. Sist var midsommar 2009 - helt stört så längesedan. Malin var också med. Vi käkade pizza, köpte godis och bara chillade. Det var jättemysigt!


Idag då, jag hade ställt klockan för att jag bestämt mig för att åka iväg på Iksu på förmiddagen. Sagt och gjort. Klockan 10.00 började ett Cykel 55-pass och efter det Body Pump. Lite besviken dock att instruktören hade bytts ut, inte min superinstruktör. Jag har hittat min favorit!!!

Sedan har jag bara glidit runt här hemma och gjort ingenting. Ganska så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0