"When they come"

Idag är det valborg. Och alla verkar ha planer på att festa och allting sådant.

Jag däremot åkte på ett combatpass vid 15 och sedan åkte jag hem och fixade tacos. Skjutsade sedan resten av familjen till Holmsund och sedan kom Erica hit och käkade middag och god efterrätt som mamma gjort.

Vi blev helt proppmätta och uppmätte en maximal mättnadskänsla, på en skala 1-10... 10!!!

Körde sedan in till stan och campus. Gick helvetesfel, en jäkla omväg innan vi hittade till brasan. Såg där The Deportees. Jag gillade det. Deras musik är riktigt jäkla skön. Vi kände oss som ett gammalt par som kollade på majbrasan och åkte sedan hem och drack mer kaffe...

Det var min valborg. Fast don't get me wrong. Det var en bra valborg. Känner inte behov av att partaja utan det är skönt att ta det lugnt.

Men imorgon blir det lite trevligheter. Linn ska ha födelsedagsparty med middag och troligtvis utgång. Det blir skoj!!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0