"A big accomplishment"

Idag har vi varit iväg och spelat minigolf, i ett mall som heter Discovery Mills. Det var ganska lätt att hitta dit, med hjälp av gps och Jackson. Det var roligt! Och killen som hade hand om det var najs, haha.

Sedan åkte vi hem, käkade lite lunch och åkte för att uträtta ärenden. Lämna tillbaka några hyrfilmer, casha in min lön i form av en check och åka till Gold's Gym för att checka läget.

And friends, jag är med gymkort. Fick hjälp av två tjejer som jobbade där, varav en var en föredetta granne till the Applebees. Så dom visade mig runt och berättade vad dom hade för grejer. Allting är jättefräscht. Jag tror att priset var på en startavgift på 34 $ och sedan 28 $ per månad. Så priset är helt okej.

Vi åkte hem igen och packade grejer för att åka iväg till footballen. När Steph kom dit, tog jag "min" bil hem igen för att byta om och åka iväg för träningsdebut på Gold's. Det fanns ett Group Groovepass kl 19.45 som jag testade. Haha, det var en blandning av Iksus funk och lite aerobicsteg. Så det var helt okej, men inte mer än så. Och så var det en kille eller mer gubbe som var där och körde. Vilken tönt! Hoppas inte att han är någon instruktör där, för då ska jag hålla mig borta från hans pass.

All and all är jag taggad att testa deras form av pump och spinning. Det är i princip samma sak men de har andra namn. Och spinningcyklarna är samma som på Iksu - så jag kan nog känna mig lite hemma trots allt.

Nu ska jag ta och gå och lägga mig. Är himla trött.

Hoppas ni har det bra! Peace out from the A-town!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0