"A storm is coming"

Jag sitter just nu på nedervåningen och ikväll är det världens oväder. Det regnar, åskar och blixtrar. På kvällarna blir det riktigt mörkt ute och när det blixtar så lyses hela himlen upp. Ni vet i skräckfilmer när någon kollar ut genom fönstret och det är kolsvart men sedan när det blixtar så poff är det någon random läskig person utanför. Lite så känns det som att det skulle kunna hända just nu. Det blir verkligen ljust! Och att inte tala om åskan. Det riktigt skallrar i fönstrena.

Idag slog några blixtar till här runt i området och en var så kraftig att den slog igång ett billarm. Jag blev seriöst rädd. Liksom, är det tid att dö nu eller?

Jag filmade lite med digitalkameran bara så ni får en liten bild av det men jag är inte tillräckligt teknisk för att lägga in videoklipp som man har själv. Antar att det måste youtubeformateras först... Den som vill ha, holla så kanske jag kan skicka istället, hehe.




När det regnar så regnar det good. Nicolas passar på att dansa. Han är som en liten tjej ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0