"All up in my face"

Bannemig, nu tar jag tag i bloggen och lägger in en del bilder. Det är jäkligt segt att lägga in bilder.
(liten parente, hostade just och två spottdroppar hamnade på dataskärmen, bra kämpat!). Men om bilderna, det tar en evighet innan de laddas upp. Så när jag har bilder att lägga in brukar jag spara att läsa t.ex bloggar eller logga in på facebook/mejl, bara för att ha något att göra under tiden bilderna laddas in. Säger inte det en del om att det går slow?

I alla fall, vänner, först - en dag för några veckor sedan så satt jag i mitt rum och bara chillade. Plöstligt ser jag något svart på min beigeaktiga vägg. Kontrast alltså! Det var en fet jäkla spindel. Problogger som jag är var jag tvungen att ta kort på den först. Var äckligt, behövde gå relativt nära för att få en bild. Dumt gjort!



Och tro inte att spindelscenariot tog slut där inte. Nej, när jag sedan satt och chillade i soffan framför tvn så kommer det en spindel gåendes på soffan. Fick värsta chocken och flög upp ur soffan. Spindlar är seriöst äckligt. Känner att det kliar och kryper på mig nu, bara jag skriver om dom...

Det är alltså inte okej för mig att sitta och chilla? För då kommer spindlarna fram.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Fy fulingen vad äckligt. Tog du död på den?

2010-08-30 @ 08:50:15
Postat av: Sandra

sv: haha, ja självklart dödade jag den, hårt!!

2010-08-30 @ 17:37:37
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0