"Big things poppin'"

Idag har vi chillat här hemma. Kidsen hade några kompisar över. De byggde något slags fort eller fängelse och höll mig fängslad. Bra - då kunde jag ta en smygnaptime!

Sedan har vi varit iväg på footballsträning, som vanligt. Satt och kollade på Jacksons träning tills Steph kom. Då tog jag ut på en promenad. Ni Iksuvänner vet hur mycket man svettar på spinningpassen. Ja, så ser mitt linne ut efter att ha varit på promenad i 40 min. Det känns mer okej att vara fetsvettig om man har träningskläder och skor på sig, haha! Denna värme is killing me, men ingen klagar här nej. Jag har det så mycket skönare än ni där hemma.

Sedan åkte vi hem igen och fixade middag som blev klar vid 21.15 eller något sånt. Ofta käkar vi middag efter 20. Inte vad jag är van vid i vanliga fall och helst vill jag inte äta så sent. Men jag vill ju ha mat.

Sitter och håller på att kissa på mig, men orkar inte gå till badrummet. Fast jo, jag måste...


Träningskläderna på - check!


Träningskids






Hängivna föräldrar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0