"Bottoms up, bottoms up"

Så jag åkte iväg imorse vid 07.30. Åkte iväg och redan på vägen ganska nära vårt område var det bilkö. Jag kom ut på I-85 och gick bra från början. Kom en bit och bam - det var packat med bilar. Körde typ 15 mph. Vägen var 5- eller 6filig så ni kan ju tänka er mängden bilar. Synd att jag inte hade kameran med, hade varit najs och visa bilder på det.

Anyway, kom fram till Social Security-kontoret, tog en nummerlapp och satte mig och väntade. Ca. 30 min senare var det min tur. Lämnade fram min ansökan om ett social security number och card plus andra papper. Åkte sedan hem igen och gjorde lite hussysslor såsom tvätt och städning.

Jag hämtade upp Boo vid 13 och så åkte vi till poolen och chillade. Fasen vad skönt det var. Har varit lite sämre väder de senaste dagarna. Molnigt och en del regn. Så det var skönt med lite sol igen.

Jag behövde inte följa med till footballsträningen ikväll för Stephanie var hemma tidigt. Så jag checkade Gold's schema och hade rejält flyt. 15 min senare skulle ett combatpass börja. Gött mos! Jag som inte hann träna imorse.

Sedan åkte jag hem och gjorde middag, kyckling med grönsaker. Passade på att smsa Malin och kolla om hon var taggad på skypedejt - trots att kl var ca. 01 hemma i svenneland. Lika bra att chansa, fick svar men hon sov. Så imorgon förhoppningsvis. Det ska bli så kul att höra din röst igen, Malin!!

Nu ska jag ut på en liten promenad I think. Det är jäkla skönt att bara gå ut en sväng på kvällskvisten (vilket fjantigt ord, låter ju som en gammal tant...) hehe.

Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0