"Call my baby, call my baby"

Så, första skoldagen för kidsen. Vaknade upp och gick ut på framsidan och tog lite kort på barnen. De såg så gulliga ut! Sedan promenerade vi ner till en granne som har sin uppfart som "busshållplats". Så där står ungarna i kö och hoppar in i den traditionella, gula skolbussen.

Sedan gick vi tillbaka till huset och skjutsade Benjamin till hans förskola. Efter det åkte Steph och David iväg på jobb och jag åkte hem och käkade frulle. Och bytte om till träningskläder och åkte till Gold's för lite Combat. Det var fetkul, påminde mycket om BodyCombat bara det att musiken och kombinationerna var annorlunda. Men träningsvärken was killing me. Det gjorde fan ont ju.

Sedan åkte jag hem, duschade och tvättade lite kläder och käkade lunch.

Efter lunch åkte jag och hämtade upp Benjamin. Vid 16 gick vi til busshållplatsen och hämtade upp Nicolas och Jackson. Kom hem, gjorde lite läxor och packade grejer inför footballen.

Sedan var det dags för footballsträning för hela slanten. Och efteråt åkte vi hem och käkade god middag som Steph gjort. Någon mix av kyckling, ris, vattenkastanjer och lök. Gött mos!

Jag ska sova nu, var uppe till 02 igårnatt och såg på Daddy's Girls. Det tog ju aldrig slut. Kom nytt avsnitt efter nytt avsnitt. Så tack och lov att det tog stopp vid 02 annars hade jag inte kunnat slita mig därifrån.

Good night ya'll!








Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vilka vattenkammade kids.

2010-08-10 @ 07:47:55
Postat av: Olivia Hack

Jäklar vilka fräscha hus! :o

2010-08-11 @ 00:38:45
URL: http://oliviahack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0