"Don't wanna mess this up"

Vet inte om jag berättade det eller inte men var iväg till Mall of Georgia igår eftermiddag efter att ha lipat lite till filmen 'Daddy's Little Girls'. Men det är en annan historia. Kan berätta om det en annan gång.

Gick i alla fall raka vägen till H&M som här uttalas med amerikanska bokstäver. Ni vet, "aitch and emm". Det låter fett fel i mina öron! Hursom, spenderade typ två timmar därinne. Hittade lite allt möjligt. En svartvit randig loose fit t-shirt, en apsnygg längre kavaj så jag kan se proper ut, ett par svarta shorts och två bikiniunderdelar på rea. Jag gjorde ena riktiga kap. Fan, jag älskar H&M.


12.95$


35$ (älskar den, dock för varmt att ha den än)


17.95$


3$ per styck. KAP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0