"Fred, musik och kärlek... och mycket öl"

Jag vet att jag är lite efter men för ca. ett år sedan (lite mer) så åkte jag och Jessica iväg till Hultfredsfestivalen, som visade sig bli den allra sista Hultsfreds...

I år hade ca. 5000 biljetter sålts (om jag minns rätt) två veckor innan festivalen skulle vara. Vilket är sjukligt lite, ingenting som man kan gå runt på. Så det blev konkurs. Jättetråkigt men sant.

Jag kommer ihåg förra året hur alla sågade festivalen. Samma personer tittar nu tillbaka på 2009 och hyllar festivalen. För mig var det helt ultimat - hur många feta artister som helst. Det kunde nästan inte varit bättre. Ice Cube(!), Ludacris(!), Henok Achido, Timbuk, Kings of Leon, The Killers, Franz Ferdinand, Kid Cudi, Andreas Grega på Rookiescenen (överlycklig över att ha sett honom live) och så oerhört många fler.

Tack Jessica för att du hängde med dit!!


Ludacris


Timbuktu - alltid underbar live


ICE CUBE (!!)


Andreas Grega - bra bättre bäst


Vårt tält - ja, jag är kreativ ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0