"Here's some scenes"

Idag har vi chillat. Käkade frulle och åkte iväg för lite ärenden. Åkte till Kohl's för att köpa nya, fräscha kläder inför skolstarten, sedan åkte vi och käkade lunch på något bagelställe. Jag älskar bagels, hur gott som helst med t.ex. cream cheese. Efter det åkte vi och handlade mat och grejer på Sam's Club - hur högt som helst i tak och alla grejer var i storpack. Helt sjukt! Typiskt att jag inte hade med kameran idag...

Sedan så har jag bara slappat här hemma. Lagade till lax och grönsaker till middag. Och så har jag sett på lite Run's House som gick på tv. Fasen jag älskar det programmet. Rev Run verkar vara så himla go!! Och nu sitter jag och tittar på Daddy's Girls - like it also.

Imorgon är det skolstart och jag är jättetaggad. Kliver nog upp vid 7.30 för att ta lite kort på dom och sedan droppa av kidsen vid skolorna tillsammans med Steph och David. Men mer om morgondagen imorgon kväll, när den är förbi så jag vet vad jag ska skriva om, haha!

Godnatt from the A-town (lite skumt, det är någon leksak som går igång då och då som om någon trycker på den - SCARY!)




Boo och min Ludde - tack och lov att han inte glömdes hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0