"I ain't got time for this man, I'm out"

Imorgon är det ny vecka, nya tag. Jag börjar kl. 12.

En vanlig dag ser oftast ut som följer.

09 - kliver upp, käkar lite frulle och åker iväg till Gold's för träning.
11 - kommer hem, duschar och käkar lunch, 
       kollar datorvärlden
12 - plockar ur diskmaskinen, fixar iordning kidsen rum, möjligtvis startar en tvätt.
13 - åker och hämtar Benjamin vid skolan
13 - 15.30 - valfritt, poolen, biblioteket, hemma
16 - Nicolas och Jackson kommer hem med bussen,
       fixar mellanmål och hjälper med läxorna.
17 - hjälper till och packar vätska och snacks till träningen,
       kollar att all utrustning är med.
18-20 - footballsträning. Kan åka hem när/om Steph kommer dit.

Mitt jobbschema ändras beroende på om David är i stan eller ute och reser. Om han är ute och flänger så går jag upp på morgonen, fixar frukost, följer N och J till bussen och skjutsar Boo till skolan.

Nu ska jag gå och kika om jag hittar något att tugga på.
Fred ut A-stad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0