"I move like I'm glidin'"

Ikväll har vi sett Atlanta Falcons spela footballsmatch. Det var träningsmatch så det var gratis. Annars kostar det nog en del att gå och se en match och det är inne i ATL. Nu var det precis i närheten av vårt område, vid en high school. Det var mycket folk där och det var den amerikanska nationalsången, maskot i form av en falk, cheerleaders, football, hot dogs osv. Precis som i en highscoolfilm.

Det var helt awesome att se dom spela, även om jag har noll koll på regler eller ens åt vilket håll dom är på väg åt. David har förklarat litegrann, men jag förstår inte allting.. än. Det kommer, det kommer. Jag vill lära mig mer så jag förstår, hehe!

Jag lägger in lite bilder, men det finns mer bilder på Facebook - så är du inte vän med mig, så kan du väl lägga till mig om du vill kolla lite bilder. För det tar himla lång tid att lägga in bilder här på bloggen, tyvärr.

Och så ska jag troligtvis iväg på Body Pump imorgon 8.45 så jag bör gå och lägga mig nu om jag ska orka kliva upp.

All and all, detta har varit en rolig kväll. Det kändes väldigt amerikanskt.

Good night from the A








Mmm, korv med bröd...


Football baby!!


Cheerleaders


Falcons är the red ones




Nicolas fångade en t-shirt som slängdes ut i publiken




Marty, Annie och Steph


Sjunger nationalsången


Gametime

Mer bilder kommer imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Najs att åka på flaket, jag vill å!! me en drick i handen och volymen på max >D

2010-08-07 @ 18:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0