"I wish a bitch would"

Idag började jag kl. 11. Innan dess åkte jag iväg till Gold's för pump. Det gick bra, även om jag fortfarande känner av gammal träning, haha. Möjligtvis att det beror på att det är nya kombinationer och så.

Åkte hem, fixade kidsens rum och städade litegrann. Gjorde sedan lunch - äggröra, avocado och tomater. Gött mos!

Sedan hämtade jag upp Boo vid 13 vid hans skola. Vi åkte hem, spelade lite Wii. Sedan vid 16 kom Nicolas hem med bussen. Jackson var iväg hos doktorn för att kolla upp örat.

Ikväll har det bara varit chill. Ingen träning för Jackson, så vi var hemma och tog det lugnt tillsammans med Benjamin.

Sitter just nu och kollar på något Bad girls club something... Jag säger bara "bitches be loco!" som Andy i Cougar Town skulle ha sagt. Bitch hit, bitch dit - men det är så fett underhållande!

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0