"I'm flying like a peacock"

Dagen då. Vaknade upp vid 07-tiden och var överlycklig över att få fortsätta sova. Jag älskar när jag vaknar upp tidigt och inser att jag bara kan fortsätta sova, flera timmar till.

Jag klev upp vid 09-tiden, käkade en banan och åkte iväg till Gold's för ett pumppass. Jag har börjat med en dålig vana. Att inte käka tillräckligt med frukost på morgonen. Inte för att jag lider så mycket av det, konstigt nog. Men jag saknar våra helgfrukostar hemma, när vi har olika pålägg, ägg, yoghurt, mackor, grönsaker, kaffe, te. Och så sitter man där i en timme, minst. Fasen, sådana grejer saknar jag!

Kom hem igen vid 11. Fixade lunch och duschade. Såg en snutt av någon dokumentär om Michael Jackson. Fixade mig och chillade ett tag. Gjorde kaffe och käkade en halv donut. Har inte gillat donuts men den var faktiskt helt okej, ändå.

Vid 2 eller så kom Kristy hit och hämtade upp mig. Med sig hade hon sin kompis som varit aupair i Minnesota och den nya aupairen som ska vara hos Kristys värdfamilj. Tillsammans åkte vi till Mall of Georgia och gick runt i några affärer. Kristy behövde köpa en till resväska. Totalt åker hon hem med tre väskor. Helt sjukt! Ändå mycket grejer man inhandlar under ett år. Hennes kompis, Danielle, hade totalt 27 skor!! Efter lite kikande så kollade vi en biofilm, "The other guys". Jag tror jag sett trailer för den kanske en gång så jag hade inga som helst förväntningar på filmen. Och den var grym. Fasen, skrattade flera gånger. Har du chans att se den, så gör det! Den var fett kul.

Ikväll har vi käkat middag tillsammans och Steph gjorde brownies till efterrätt. De var enormt goda! Och så har jag suttit här vid datorn och kollat runt på en del bloggar och svarat på mejl osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0