"I'm so fly"

Så jag åkte iväg till Discover Mills vid 17.30 för att möta upp Frida för lite biotittande. Vi såg Inception. Först och främst lite om biosalongerna här i the great country.

Man behöver inte vara på plats typ 30 min innan för att hämta ut biljetter. Det är enklare att bara vara spontan och gå på bio. Bara köpa och gå in. Man har inga speciella platser utan får väöja själv vart man vill sitta. Såklart på en stol som inte är upptagen, dhörrr! Och stolarna då. Tänk er salong 4 på SF med de förbättrade stolarna och nackstöden. Det är typ som det fast ännu fetare. Större stolar och mer utrymme för benen. Liksom du kan sitta kvar i stolen och folk kan gå förbi utan problem. That's what I'm talking about!

Om filmen då - Inception. Ah man, jag hade inga riktiga förväntningar på filmen. Visste knappt vad den handlade om. Men jag har ju läst facebookstatusar osv. om folk som kikat på filmen och tyckt den varit grym. Och det var den for sure! Har du inte sett den, så se den! Helt klart värd biopeningarna.

Efter filmen var slut tog vi en svängom inne på någon random accessoarbutik som sålde smycken, solbrillor, kepsar, klockor. Massa färgglada grejer. Ended up buying a bunch of neon earrings och en vit klocka. Klockan mina vänner - so fly!

Nu är jag fetingtrött. Ska ta och sova. Morgondagen bjuder på aupairmöte, troligtvis bio med Kristy och vem vet vad mer. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0