"It that you I see?"

Det är lite jobbigt att ha kidsen hela dagarna. För man vill inte att de ska glo på tv all day long. Vi kan inte hänga vid poolen pga. Boo's operation och Jackson's öroninflammation. Det är för varmt att vara ute och leka mer än 10 min. Det är boring att spela sällskapsspel dagarna i ändå. Och... Boo ska inte anstränga sig allför mycket pga. av operationen.

Så what to do? Jag säger så här, skönt att det är sista veckan innan skolan startar. För då får jag lite me-time, hehe.

Men idag har det inte varit skinande sol, utan molnigt. Perfekt! Vi tog en tur med Nicolas på cykel och Benjamin i en kärra. Spelade lite tennis, de gjorde någon show för mig - de där kidsen älskar att spexa och typ dansa, lekte tagen. Sedan har de fått se på tv och spela Wii medan jag tvättade lite kläder.

Deras träning började 17.30 idag och håller på i 2 timmar. Det är lite långtråkigt att sitta där och kika. Men jag måste vara där för att hålla koll på Jackson medan David är borta på en annan plan tillsammans med Nicolas lag, där han även är coach i år. Så jag får hänga vid Jacksons field till Steph kommer från jobbet. Sedan är det fritt fram för mig att åka hem om jag vill, men valde att stanna kvar idag.

Killarna i Nicolas lag fick idag träffa de cheerleaders som kommer att vara på deras matcher. De måste vara i samma ålder som det lag dom ska heja för.








Jackson, med en del skydd på


En del av det team Nicolas spelar med




Minicheerleaders


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0