"Just holla at me"

Vad mer har jag gjort som jag inte har skrivit om?

Oj just det, jag har skypat med Malin. Vilken dag det nu var... Kanske i måndags eller tisdags. Hursom, det var hur kul som helst att höra hennes röst igen. Det är sjukt bara hur mycket dialekt det låter som ni hemma har. Samma sak när jag pratat med mamma och pappa. När jag var hemma så tyckte jag inte att det var så hemskt, men nu när jag inte hör umedialekten alls så känns det så mycket grövre, haha.

Men Malin då - det var hur kul som helst att bara prata om allt och inget. Man får så mycket mer sagt när man pratar sådär än om man skriver mejl och sådant till varann.

Så närsom någon vill skypa, just holla! Jag har sagt det förut och säger det igen. Linnsan, vet att du är taggad. Jag vill höra allt om nya lägenheten och om ja, allting!!


Kommentarer
Postat av: L

Oj nu blev det mycket inlägg :) vi skypar när jag fått internet borde ske snart :D och snygg klocka i de tidigare inlägget :)

2010-08-30 @ 18:05:31
Postat av: Sandra

sv: ja, jag tog tag i grjerna, hehe.

2010-08-31 @ 00:54:35
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0