"Money ain't a thing when you party with me"

Vi har varit vid poolen ungefär en timme idag, inte längre pga. av Boo's borttagna halsmandlar. Han ska egentligen inte vara ute i denna värmen, that's why. Sedan har de haft några kompisar över som de har lekt med, medan jag packade grejer inför träningen osv.

Innan träningen åkte vi iväg på Öppet Hus på skolan där Jackson och Nicolas går. Gick runt och hittade klassrummen de skulle ha och fick träffa deras lärare. Vet inte om jag sagt det men här köper varje unge ett visst antal skolsaker till klassrummet, så som blyertspennor, vitt papper, limstift. Inte som hemma, där skolan sponsrar allt.

Vi fick skynda oss till träningen, de blev lite sena. Satt där och kikade och svetten rann. Jag börjar bli van nu, det är liksom okej att se ut som ett svettmonster. Efter träningen åkte vi till TacoMac tillsammans med Steph's bror, Andrew, för att käka. Träffade några andra footballsföräldrar som joinade oss.

Börjar jobba 08 imorgon för David skulle iväg någonstans. Och på kvällen ska vi iväg och se the pro's spela riktig football. Det är en träningsmatch så det är gratis (tror jag) men det blir nog najs!




Nicolas lärare till höger






Typisk korridor


Jackson's klassrum




Cafeterian



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Är det ett typiskt tacomat ställe det där TacoMac? Vad finns att äta?

2010-08-06 @ 08:19:15
Postat av: Sandra

Nej, men det är lite mexikanskt - typ quesadillas, guacamole osv. Men jag skulle nog jämföra det med O'Learys, typ lite...

2010-08-06 @ 22:48:04
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0