"My family did not know what to do with me"

Efter sightseeing på CVS så åkte jag och tankade. Var lite smånervös då det var första gången jag tankade själv. Steph följde med förra gången och visade hur. Alltså jag vet ju hur man tankar men visste inte vilken bensin, hur jag skulle betala och sådana grejer.

Ladies and tjänstemän, det gick då bara finemang. Så stolt åkte jag hem, duschade och låtsades att jag tränat. Sedan har jag gjort lite kaffe. Måste nog göra mer, är inte nöjd. More coffee!! Och så har jag hittat en ny favorit - Poptarts. Vet inte hur jag ska förklara vad det är. Men någon sorts sött yttre och så är det kanel och brownsugargrejs inuti. Ja, ni kan se på bilden. Gött är det då! Det och kaffe, mmm!

Ser ni att de försöker locka med att den innehåller 7 vitaminer och mineraler. Bullshit om jag nu inte sovit hela mitt liv och socker plötsligt räknas till den näringsgruppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0