"Rubberband man"

Efter ett combatpass på Gold's och chillande hemma plockade jag upp Boo från skolan och åkte direkt till poolen. För idag var det bra väder, inte som de två senaste dagarna då det var molnigt och t.o.m regnat litegrann.

Vi gjorde lite arts and craft hemma innan middag. Jag gjorde en najsig skylt till min rumsdörr med mitt namn i olika färger och glitter. Visar bild sedan.

Efter middag - vilket är nu så sitter vi i soffan och kikade på någon serie, 'minute to win it' eller något sånt. Har en kaffekopp redo, men den är för långt ifrån mig. Jag kan inte nå den. It ain't easy being me.

Ska nog ut på en kvällspromenad snart...

Höres imorgon! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0