"See them coming, see them going"

Igår var det söndag, visst? Jo, det var det. EDIT: Nej fan det var ju lördag. Jag har i veckan blandat om alla dagar känns det som. Hursom, igår klev jag upp vid 07.15, käkade en banana och drack lite kaffe. Det var dags för Nicolas och Jacksons första footballsmatch för säsongen. David har gjort en warmup-cd med olika, taggande låtar. Så när jag kommer upp möts jag av "are you ready to rumble?...". Fasen, jag hade blivit taggad om jag vaknat upp till sådan musik.

N och J spelade på olika platser exakt samma tid. Jag åkte med Steph för att kolla på Jacksons match. Jag tror att vi åkte till en stad som hette Loganville. Det var perfekt footballsväder. Molnigt, inte fuktigt och solen kikade fram där på slutet.

De värmde upp, alla föräldrar och släkt på läktaren hade på sig tröjor med kidsens nummer och namn. De är himla inne i footballen här, päronen alltså. Stephanie hade beställt en matchtröja som liknade de som spelarna har. På framsidan står det Nicolas och Jacksons nummer och på ryggen står det "Applebee's mom". Haha, jag gllar den!

Matchen slutade bra, de vann. Dock kommer jag inte ihåg resultatet. Och dessutom så vet jag inte hur poängen ser uti football. Det är fasen en komplicerad sport!


Kidsen kommer inspringandes.




Här ser ni även deras cheerleaders. Så gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0