"Show me what you got"

Dagen har bestått av poolhäng, en tripp till Mall of Georgia där jag fyndade och lite barnvaktande.

Jag klev upp vid 10 och käkade frukost. Packade väskan med handduk, banan, persika, citronvatten och spf. Promenerade till poolen och hoppade i direkt. Passade på att ta lite kort i poolen, då jag var ensam. Kändes lite väl riskabelt att ha kameran så där nära vatten.


Åkte sedan hem och duschade och tog bilen till mallet. Tror jag hann med ca. 3-4 affärer innan jag var tvungen att åka hem igen då jag lovat ställa upp på barnvaktande vid 20. Men jag fyndade lite grejer idag. Bikinis från Wet Seal - kostade 8 $ styck. Köpte två stycken, en svart och en lila. Sedan hittade jag lite smycken från Old Navy, också på rea. Silvriga örhängen och armband och guldigt halsband med.

Ikväll har jag och kidsen chillat lite och gick sedan till tennisplanen bredvid poolen och kikade lite när Stephanie spelade. Vi lekte även lite i playgrounden. Såg dessutom en babysnake på vägen - höll på dö. Notera att den var död, fast det visste jag ju inte först.




En av ingångarna till Mall of Georgia








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0