"Smells like a feist and you're the entree"

Jag är ledsen men det blir inga bilder tonight. Jag är way to tired för att lägga in några.

Efter jag duschat efter träningen så åkte jag med resten av gänget till Chick-Fil-A (stavning?) för att käka lunch. De har subways med kyckling och massa andra grejer, sallader och stuff. Najs är det!

Sedan åkte vi hem igen och resten slappade hemma och jag ville inte sitta inne så jag promenixade till poolen, where else? Låg där och stekte. Några killar, ursäkta äldre män iform av pappor var värsta pratglada och frågade allt möjligt om Sverige, au pair osv. De flesta amerikaner jag träffat är jättetrevliga, nyfikna och gillar att prata. Inte som vi svennisar är vana vid, haha.

På eftermiddag åkte vi iväg till marinan för att ta båten ut till några kompisar, men det visade sig att batteriet var dött så vi fick starta det med hjälp av en annan båt. Men det visade sig vara något annat som var fel så vi fick ta bilen till en annan del av marinan där vännernas husbåt(!) låg. Och det var verkligen som ett hus, fast på vatten. Jag tog inga bilder på det, men det finns en del vid marinan så ni kan få se hur stort det ser ut utifrån.

Så där har vi varit tills nu, kl är snart 01. Så jag är fettrött, ska borsta tänderna och sova.

Ha det gött mos, vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0