"So the music going to be loud"

Oj, ser att jag inte skrivit på några dagar. Jag har nästan inbillat mig själv att jag gjort det, dessutom.

Igårkväll skjutsade jag kidsen till träningen och när vi hunnit ca. 5 min så börjar det regna. Ju närmare the field (kommer inte på svenneordet...) vi kommer desto mer regnar det. Och så börjar det blixtra och åska - like mad. Så vi får stå under tak ett tag och vänta ut regnet och nog slutade det regna efter ca. 40 min så då blev det träning i alla fall.

Imorse blev det ingen träning. Jag orkade inte kliva upp ur sängen, behövde mer sömn. Idag skiner solen så jag ska snart åka och hämta Booboo vid skolan och så åker vi till poolen. Känner mig blek, måste bättra på nu, hehe.

Annars så händer det inte så mycket speciellt. Det känns som att rutinerna börjar infinna sig. Jag börjar få en riktig vardag. Det känns bra.

Just nu sitter jag och käkar lite på en poptart och dricker kaffe.

Ha en fin kväll därhemma!



Kommentarer
Postat av: L

Slö uppdatering nuvsandra! På onsdag flyttar vi :D puss

2010-08-28 @ 22:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0