"Sweet dreams"

Jag drömde värsta jobbiga drömmen inatt. Skulle med ett flygplan men hade packat ner passet i stora resväskan som jag redan checkat in. Det skulle gå bra från Umeå till Stockholm, för då kunde jag visa körkort. Men sedan skulle det bli problem. Och väskan skulle jag inte få tag på heller för den skulle åka hela vägen, direkt. Jag hatar sådana drömmar när ingenting går rätt. Brukar känna mig stressad när jag vaknar, inte utvilad.

Vaknade upp någon gång mitt i natten och tänkte att "det här ska jag blogga om". Men nu har det gått en hel dag och det där var det enda jag kommer ihåg.

Men det kanske har gått lite för långt när jag till och med vaknar upp och planerar vad jag ska blogga om. But I like it, inte sluta än inte.

Nu ska jag ta och sova, good night! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0