"Tell her not to go"

Det är söndag my friends och jag är ledig. Så jag ska ägna mig åt lite slappa saker idag (som om jag inte gör liknande när det är jobb?) som att plaska i poolen, fritera i solen, nog åka till mallet och checka ny bikini. Helt seriöst är jag i så stort behov av en ny bikini att det är pinsamt. Underdelen jag har har helt tappat formen och bara hänger - ser ut som jag har en meters lång rumpa. Tänker inte ta kort för så roligt ska vi inte ha.

Sedan kanske jag ska ta tummen ur och promenera in på Gold's Gym här i närheten och kolla priser och medlemskap. Jag känner att så länge jag inte tränar så äter jag också mindre nyttigt. Och så vill jag inte ha det - jag behöver min träning!

Så hejdå, hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: L

Skicka mms till mig, jag vill se ;) Hur går det med engelskan?

2010-08-01 @ 18:00:39
Postat av: KL

Vill se dig i en ny bikiki, snarast :)... Kul att höra vad det kostar att träna på Gold's Gym, jämfört med IKSU.

2010-08-01 @ 20:17:20
Postat av: Sandra

sv: haha, försökte ta kort med kameran - men det ser alldeles för normalt ut, inte så farligt som det faktiskt är i verkligheten. men du ska få se.

2010-08-02 @ 01:21:48
URL: http://slundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0