"The roof is on fire"

Jag var ju och klippte mig imorse. Så nu är det mycket mörkare, lite kortare, glansigare och billigt var det också. 77 $ för klipp, färg och styling. Inte de svindyra priserna som hemma. Det här gör ju hårfixet mycket roligare, hehe.

Medlet som användes kändes dock farligt. Det brände som eld i hårbotten. Och när färgen var ilagd så satt man under värmekåpa i ca. 10 min. Seriöst, var håret on fire eller? Jag var faktiskt tvungen att känna efter.

Men resultatet var ju gött, om man bortser från färgresterna längs hårfästet - fast det är jag ju van med. Det försvinner på någon dag eller två.





Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad bra det blev! Om du hade ont i nacken förut så kanske det släpper nu när håret inte är så tungt, hi hi.



Vilken upplevelse, att kunna förklara hur man vill ha håret fixat med färg och allt. Bra kämpat!

2010-08-17 @ 08:22:15
Postat av: L

Så snyggt så snyggt :)

2010-08-17 @ 13:39:27
Postat av: Elin Olsson

Det var toppen snyggt Sandra !! :)

2010-08-18 @ 03:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0