"This is crazy"

Imorse vaknade jag vid 09, gick upp och käkade frukost och åkte iväg till Gold's för att testa lite spinning. Cyklarna är av samma märke som på Iksu men de kändes inte likadana. Jag var tvungen att ha sadeln på lägsta och då var det typ halvt okej, hade liksom kunnat ha den lägre men det gick ju inte. Och passet var inte det bästa, men det var fetjobbigt. Kanske för att jag har tagit lång paus från typ all träning tills nu.

Men det ska bli ändring på det nu. Denna vecka har varit en bra träningsvecka, lite hårdstart är alltid najs!

Sedan åkte jag hem, bytte om till bikini och skyndade till poolen för att döda en timme. Låg där och chilade och så kommer en kille fram och frågar om jag kan hålla i bebisen han har i famnen medan han plockar upp leksaker ur poolen. Han kunde inte ta alla grejer samtidigt så jag följde honom till hans hus som låg på andra sidan vägen. Jag var ju tvungen att fråga om det var hans kid, tur nog inte. Det visade sig att han bodde där. Jag säger det, barn är värsta bra anledning till att ta kontakt med människor, hehe.

På eftermiddagen har vi spelat Wii, sett på lite film. Jag och Benjamin var iväg till poolen en stund innan N och J kom hem med bussen.

Vi käkade middag vid 18 och efter det satt jag och läste lite körkortsteori - tror att boken var på 100 sidor.  Det hann jag läsa ut på kanske 2-2 ½ timmar. Inte alls lika mycket som det är hemma, I tell you that.

Sedan gick jag ut på en kvällspromenad. Det är fortfarande varmt ute, så det var härligt!

Är fasen trött nu, ska nog gå och lägga mig - eller måla naglarna. Hmmm....

Anyway, allihopa därhemma. Saknar er! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0