"This is how you make me feel"

Vid 09.45 befann jag mig i träningssalen på Gold's - redo för ett combatpass. Jag gillar deras version av Combat - för när man gör de olika kombinationerna så är det värsta ljudeffekten i musiken ibland så det känns som man slår jättehårt. Haha!

Sedan åkte jag hem, duschade och städade upp kidsens rum och tvättade lite tvätt. Det är jag som tvättar barnens kläder och det är hur enkelt som helst. Det behövs inte sorteras i mörkt och ljust utan allting kan tvättas tillsammans. Så det är bara att slänga in allting i tvättmaskinen.

Vid 13 åkte jag och hämtade Boo och så åkte vi till biblioteket och läste lite böcker och spelade dataspel. De har Macdatorer där - lite lyxigt eller.

Innan vi åkte hem igen åkte vi förbi banken och cashade in min veckolön och åkte till en frisörsalong och bokade tid för klipp och färg - på måndag vid 10 smäller det. Nu är jag jäkla less på utväxten och mina nötta toppar.

Ikväll har jag sett på lite tv och kikat runt på kläder online. Och sedan gick jag ut på en promenad runt kvarteret. Älskar värmen och mörkret när kl är efter 21. Fett skönt att bara promenera runt... Fast det skulle vara roligt att göra det med en vän, då och då.

Känner mig lite nere och värsta mobbad. Jag har liksom inga vänner... än! Nästa söndag är det aupairmöte och då fan ska jag ragga vänner. Lite tragiskt - men det är det som krävs I think!

Nej, nu måste jag sova. Ska upp tidigt imorgon, spinning kl 8.05 och pump 9.05.

Puss och kram, saknar alla där hemma! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0