"We were victim together but lonely"

Imorse började jag kl. 07.15 - klev upp, fixade frukost åt kidsen och såg till att de hade sina väskor och grejer. Sedan promenerade vi till samlingsplatsen för bussen. När Nicolas och Jackson hoppat på den så skjutsade jag Benjamin till hans förskola eller pre-k som det heter här.

Efter det åkte jag hem, fixade en tvätt och rensade lite grejer. Sedan tog jag mitt pick och pack och åkte till frisörsalongen för klipp och färg. Var värsta nervös att det skulle bli missförstånd och grejer. Jag är himla rädd om mitt hår. Jäklar om det blir något fel liksom! Min frisör var hursom jättetrevlig och var ung, typ 22 år tror jag. Vi bytte facebookinfo så förhoppningsvis kanske vi kan ses någon dag. Jag öppen för all ny gemenskap nu liksom, something needs to happen.

Åkte hem igen, käkade lunch, plockade upp Boo från skolan. Vi åkte till poolen, hann vara där ca. 20 min innan det började regna så vi fick gå hem igen. Såg istället en film och chillade tills N och J kom hem med bussen. Då packades det footballsgrejer och gjordes läxor.

Efter träningen så åkte vi till TacoMac - some kind of tradition att åka dit på någons födelsedag och käka middag och ha en speciell servitör. Kommer dock inte ihåg vad han hette. Efter det vidare till YogliMogli för efterrätt. Gött mos kamrater!!

Nu ligger jag i min säng och kollar i kors. Så trött är jag. Ska kämpa och lägga in några bilder så ni inte dör.

Imorgon gäller samma schema som idag. Börjar 07.15. Sedan blir det pump kl. 09.45 - taggad ja!

Godnatt och god morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0