"What the fuck"

Jag gick och la mig vid 01 igår och kunde inte riktigt somna. Av ingen speciell anledning. Träna eller inte träna lördag morgon - det var min fundering. Ställde kl. på 08.15 just in case, om det inte passade var det bara att somna om.

Sagt och gjort. Vaknade och kände inte för träning. Tänkte sedan om, hell no. Jag ska inte bli någon jäkla soffpotato härborta. Så jag klev upp, tog på träningskläder och åkte iväg. Kommer fram och inser att jag får tag på en bräda och två vikter á 5 kg. That's it. Allting annat är taget. Så jag testar köra utan stång på uppvärmingen. Inser att det inte är något, ganska meninglös träning.

Så jag gav upp och plockade bort mina grejer och lämnade salen, irriterad. Det skulle inte hänt på Iksu. Jag gillar inte att det inte bokas platser till passen. Först in får plats. Inte för att det ofta är fullt på passen. Bara på lördagspumpen. Så nu fuckas min styrketräning lite.

Jag tror jag ska ändra mitt träningsschema en aning så jag har pump ons, fre, sön istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0