"You know"

Pumpen började inte 8.45 som enligt pappersschemat. Checkade en extra gång på schemat online och såg att det börjare 9.05. Tur att jag kollade det då så jag slapp stiga upp i ottan, typ.

Ladies and tjänstemän - det är t.o.m. svårt att skriva detta inlägg. Hela min kropp känner av den där jäkla pumpen. Jag vet inte ens vilken smärta jag kan förvänta mig de två kommande dagarna.

Men om passet då... jag kan säga att jag saknar Iksu, a lot. Iksus vikter har hål i mitten och längre ut. De här hade bara ett håll i mitten, så det var svårt att hålla i dom om man ska ha lösa vikter. Sedan så är dessa i gummi/silikonmaterial så jag tycker att de var svåra att flytta på t.ex. golvet för de suger fast.

Första uppvärmingslåten var 'Release me' med Agnes!! Jag blev värsta glad och trodde att jag skulle få köra ett helt Iksupass, men nej. Fast det var nog två låtar till som var gamla Pumplåtar. Passet i helhet såg ut ungefär som ett BodyPumppass, så jag är glad även om jag har cpont i mina muskler efter att inte ha kört pump på vad - 6 veckor? Det känns som att börja om från noll. Fast jag tog i princip samma som innan jag åkte iväg till USA, måste nog backa några kg - på allt!

Later suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0