"Ain't got shit on me"

Hejsan!

Jag ville bara berätta att jag lever. Har inte uppdaterat på 5 dagar...

Men jag har ingen lust då kameran är helt förstörd, viruset har tagit över datorn och det är allmänt piss.

Igår var jag och Johannisen på hockeymatch och idag ska vi färga mitt hår och kanske trimma luggish igen som växer som ogräs. Fast det gillas ändå!

Åh pruttaugust - nu gjorde J-dawgen stopp på hennes toa. Hittills har det här varit en pruttdag och nu blev den ju inte bättre. Fast nu måste jag ju berätta att det varit stopp i min toalett minst 4-5 gånger hittills, så jag är ju toalettexpert vid det här laget. Puh - nu fixade hon det!

Rören och ledningarna här är inte att leka med. Inte så top notch som hemma alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0