"All night"

Imorse åkte Steph iväg till Chicago där David redan befinner sig. Han är där på jobb en gång per år vid den här tiden och i år ville Steph följa med. Sagt och gjort - själv blev jag lämnad hemma med tre kids...

Hehe, men i alla fall - började kl 7.00 imorse och det visade sig att Jackson var smått sjuk så jag har varit hemma med honom idag. Fast Johannisen kom förbi en sväng för att hon skulle klippa mitt hår men som jag sa, det var ju om hon var i rätt mode och det var hon såklart inte och myttade att hon inte kunde hitta saxarna. I ain't buying it. *skämt*.

Sedan nu ikväll efter att jag fixat middag, sett till att barnen duschat, borstat tänderna och tagit på sig pyjamas så skjutsade jag hem dom till Davids bror där dom ska sova nu i veckan.

Och så hämtar jag upp dom på mornarna vid 7.00 för att åka tillbaka hit för frukost och följa med dom till busshållplatsen, sedan är det vanligt schema på dagarna.

Så nu har jag hela huset för mig själv. Skönt tycker jag! Men sedan blir jag lite nojig över att vara själv. I hela huset liksom... Nämen, det fungerar bara fint. Spelar Trey Songz på hööög nivå. Mår finemang! Öppnade äntligen en Marabou från födelsedagspresenten. Marabou Polka. Och kaffe. Så här på kvällskvisten. Gött mos friends!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin onsdag! :)

2010-12-01 @ 05:55:43
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 12:37:48
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0