"Big up to the criminals"

Nu har jag ju äntligen tagit mig i kragen och uppdaterat lite.

Glömde säga vad jag hittade på i söndags. Åkte hem till Johanna tidigt, typ 10. Och så satt vi vid hennes dator i flera timmar för hennes pojkvän hade massa problem med flighten hit till Atl. Eftersom att det tydligen är snöoväder i London och massa andra europeiska städer. Så himla typiskt!

Men sedan tog vi i alla fall tag i dagen/eftermiddagen. Färgade hela mitt hår, klippte luggen och åkte iväg och hyrde den senaste Harry Potter-filmen innan den som går på bio just nu. Vi vill se den nya på bion med ville se den senaste innan för lite uppfriskning av minnet. Vi var så trötta att vi somnade halvt i början av filmen...

Just det och innan filmen åkte vi iväg och käkade middag på en italiensk restaurang i närheten. Lyxade även till med kolsyrat vatten. Gud LOKA jag saknar dig like crazy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0