"But through his eyes"

Idag är det fredag. Och skönt ska det bli att få sova ut imorgon, inte behöva vara uppe kl. 07.00. Ikväll kommer Stephanie och David hem igen, typ runt 11.00-tiden. Känns som att det kommer bli en lång eftermiddag/kväll - jag har sjuklig huvudvärk. Fast har tagit några tabletter så jag hoppas att det försvinner.

På förmiddagen såg jag senaste avsnittet av Ung & bortskämd - som bara blir bättre och bättre. Nu har alla börjat gå varandra på nerverna och typ skriker på och lämnar lappar om att disken måste bli gjord, haha. Jag tycker dom är otacksamma. Tänk så underbart att få bo i ett sådant där stort hus med jäklig fin inredning tillsammans med sina närmaste vänner. Som ett gött kollektiv. Nä, nu får dom sluta tjafsa. Inse att det är livet liksom!

Efter det så körde jag till Target för att träffa J-dawgen. Vi gick därinne och jag hittade helt random en skinnjacka för $27 (190 kr) och en plattång för $20 (140 kr). Sedan körde vi lite längre och strosade runt inne på Moggan. Jag känner mig lite smått less på shopping nu... Måste ta en paus och hämta nya krafter.

Vid 13 hämtade jag upp Boo. Och så har jag hunnit dammsuga nedervåningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0