"Get back, relax"

Förra veckan då jag hade tråkigt en eftermiddag/kväll så tog jag bilen iväg till Discover Mills mest för att strosa runt och kika igenom alla affärer.

Gick förbi två killar som ba 'Damn du måste vara med i Top Model med den där walken bla bla..'. Och jag sa nej och skyndade vidare. Hann komma en bra bit innan jag känner någon knacka mig på axeln som visade sig vara en av killarna som frågade om han fick promenera en liten bit med mig. Vad säger man utan att verka superdissig? Ehm, sure...

Kort och gott så gick han därifrån med mitt nummer. Kan ju inte säga nej på ett snällt sätt. Det var nog bäst sådär. Här är alla på något sätt mer framåt. Vill dom något så säger/gör dom något åt det. Hemma skulle man tyst fortsatt och inte gjort något. Det gillas ändå!

Något annat som inte gillas är dock att höra av sig genom att ringa flera gånger och skicka sms. Mer smooth måste man faktiskt vara. Men alla dörrar ska hållas öppna, så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0