"Get on the track"

Igår var det värsta varmt ute. Jag hade på mig en t-shirt och skinnjackan över och det var lite för varmt med jackan. Fast idag var det kallare, så det skiftar rätt mycket.

Igår var jag och kidsen iväg tillsammans med deras kusiner för att bowla. Benjamin hade tagit av sig sina sockor just innan vi åkte iväg så hann fick låna mina och så skippade jag bowlingen. Tråkigt men nödvändigt.

Och på kvällen åkte jag iväg till Moggan för att slöshopppa. Var dock inte riktigt på shoppinghumör då jag inte hittade något. Åkte en sväng förbi Target också och när jag kom ut därifrån så var klockan 10.15. Vart tog tiden vägen? Jag åkte hemifrån typ 19. Så jag är ju rätt bra på att fördriva tid.

I förrgår kväll efter att jag varit hos Johanna en sväng så åkte jag förbi bensinstationen för att fylla på. Allting fungerade som det skulle men det kom ingen bensin ur slangen. Försökte dessutom i två stycken olika. Antagligen var det så konstigt att det inte fanns någon bensin alls...

Idag har jag varit ledig fram till 18. Så jag skypade en snabbis med familjen och sedan åkte jag iväg till Discover Mills för mer shopping, hehehe! Jag hade kikat lite på en spetsklänning från Forever21 som jag inte provade på Moggan och som jag drömde om inatt. Så då var jag ju tvungen att kolla om den fanns på F21 på Disc och ja, det gjorde den.

Jag köpte spetsklänningen, en grå mysig kofta med knappar i ryggen och en julklapp. Strosade runt där i några timmar och avslutade min lediga stund med en gingerbread latte från Starbucksen.

Ikväll har vi varit hemma och chillat, typ sett på NFL och käkat middag och spelat spel. Nu sitter jag här och är fett trött. Tittar typ i kors. Jag ska nog ta och sova då tror jag.

Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0