"Holla if you need me"

Jag slutade jobba där vid 19.00 ikväll och tände några ljus i mitt rum, tog på mig mysnuggien och laddade in bilder/videos från gårdagskvällen. Liksom, jag ville göra allting mysigt inför kiken av bilderna.

Snacka med Johannisen i bilen på väg hem från skolan att jag inte förstår att vi var på en fet spelning igår. Det känns ju nästan overkligt.

Och så kollade jag igenom bilderna och nog fasen var jag där alltid. Måste dock säga att min kamera är fucked up för den tar bara suddiga bilder och jag vet inte vad det beror på. Och det sugiga är att det började igår kväll. Så typ alla bilder och videoklipp på Usher är suddiga... Jag håller tummarna att Johanna har desto mer från det då!



Lyckade bilder eller? Jag skymtar Usher där någonstans... Kamera - vad har jag gjort dig? Åh, så irriterad jag blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0