"How did this just happen"

Igår jobbade jag hela dagen... Var på wrestling från 12-18 där Nicolas skulle ha tre matcher á 3 min var typ. Och vet ni vad - i går snöade det också, för första gången. Det yrde lite i luften men det smälte ju såklart i luften innan det åkte ner på backen.

Och idag är det måndag. Johanna sov här från söndag till idag och så åkte vi iväg på Discover Mills på förmiddagen för lite strosande... Käkade lunch där och köpte lite kaffe också innan det var dags att åka och hämta upp Boo.

Sedan har vi lekt nere i källaren och varit ute en sväng men det är så jäkla kallt ute att det inte riktigt känns mysigt. Fast det är så kallt här nere i källaren ändå så det blir ju typ ingen skillnad.

Sitter här i mitt rum nu och har tänt mina goda vaniljljus. Funderish på en varm dusch och lite brun-utan-sol. Har fått dåliga nyheter ikväll och jag sköljdes just över av hopplöshet och jag-vet-inte-vad. Fast jag vill skypa med mamma och pappa först och prata om allt.

Puss och kram - saknar er alla därhemma!

Kommentarer
Postat av: Johanna

<3<3 Lööv <3<3

2010-12-14 @ 05:05:09
URL: http://jnord.blogg.se/
Postat av: erica

vad är de som har hänt? hoppas allt är okej!

2010-12-14 @ 10:11:31
Postat av: Johanna

I'm even willing to give Mr God another chance for fixing this damn shit. He better take it...

2010-12-14 @ 17:33:16
URL: http://jnord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0