"In ya phone"

Nu spottar jag ut inlägg igen och jag antar att Linnsan inte kommer att hänga med. Det är den tjejen som uppmanar mig att skriva fler inlägg och det är även hon som inte hinner med att läsa när det blir mycket. Visst, jag tycker inte heller att det går ihop.

Hursom - vet ni. Det var något russin som ringde mig mitt i natten. Helt lost som jag var trodde jag först att det var något alarm. Jag kände inte ens igen min ringsignal på min svenska mobil för den är det då ingen som ringer till längre. Till slut hajade jag att det var den och plockade upp den. Störande nog var det bara ett nummer och det gick inte att hittas på Eniro heller. Det gör mig ju ännu mer irriterad...


Kommentarer
Postat av: L

Haha den här gången har jag faktiskt läst grundligt ;) Klänningen var jättefin btw :)

2010-12-01 @ 23:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0