"King of the south"

Kollade nyss på en intervju med T.I. där han satt på en restaurang och pratade med tre olika personer. Först och främst så var det i en restaurang här i ATL där man såg ut över hela staden, kände mig ju nästan lite hemma... Men det var inte det jag skulla säga. Det jag tänkte på var att jag förundrades över att jag inte tyckte att hans dialekt (eller heter det accent?) var så himla grov, så himla south. Jag undrar om jag har vant mig lite med det? Jag är trots allt där jag är. Har stött på många som pratar så där nu ju.

Jag kommer ihåg när jag såg den där intervjun som Tyra Banks gjorde med honom och tänkte att damn, han har ju världens sydstatsdialekt. Plus att jag inte tyckte att det passade honom.  

Men nu, nej inte lika mycket. Och nu tycker jag tvärtemot. The south accent är så het. Och den passar in alldeles fett bra på Tip.

Lite kvällstankar, puss och godnatt


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hoppas du får en fin onsdag! :)

2010-12-01 @ 05:54:03
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: erica

de var ju de jag sa! den är apgo! ;) puss på dig!

2010-12-01 @ 08:28:03
Postat av: elmo

@)-`-,---



Halloj! Vart hade du valt att åka om du vann 40 000 att resa för? Kommentera gärna mitt blogginlägg med ditt svar.



Vill du att det blir verklighet kan du tävla på http://goo.gl/Ho7RY



Kolla gärna videon på min blogg!

2010-12-01 @ 12:30:26
URL: http://hurmanvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0