"Now we're gonna do this thing a lil' different tonight"

Och så har jag svängt förbi Target någon gång också. Jag hittade ett par nya jeansleggings som mer känns som jeans och ser ut som jeans. I like them. Fast jag hade på mig dom typ dagen efter att jag köpt dom utan att ha tvättat dom (jag vet...). När jag tog av mig dom så hade dom färgat av sig här och där på mina ben. Snyggt!

Och så hittade jag två par skjortor. Varav en var on sale så den fick jag för 85 kr. Fast den andra kostade väl 100-110 så det var ju som rea det med. Target kan sina grejer!






Kommentarer
Postat av: mamma

Jo det är kvalitet, när benen blir blå av brallorna, hi hi.

2010-12-31 @ 08:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0